Hemoroidin Belirtileri nelerdir ?

Hemoroidin Belirtileri Nelerdir?

Diskilama sirasinda ikinma, zorlanma ile diskinin damar duvarina yaptigi travma ile kanama görülür. Bu kanamayi ya tuvalette yada diskiya bulasmis sekilde görebilirsiniz. Fazla kanama kansizliga (anemiye) neden olabileceginden hemen doktora basvurmanizda fayda olacaktir. Kanama parlak kirmizi renktedir. Anal kanal disina çikan hemoroidlerde spazm nedeniyle kan dolasimi bozulabileceginden siddetli agri olabilir. Oturamaz duruma gelebilirsiniz. Siddetli agri, ödem ve sislik, kizariklik olusur.

Bu belirtilerin birisi olsa bile doktora mutlaka basvurmalisiniz.

24 Yorum

  1. merve dedi ki:

    bu arada anüsümde hiçbi şişkinlik yok ne yapmalıyım ?

  2. merve dedi ki:

    ben 15 yaşındayım
    anüsümde kaşıntı var bikaç damla kan geldi hemeroid başlangıcı olabilir mi ?? ve hemeroidin yaşla alakası var mı? hemen doktora gitmek istemiyorum lütfen bana yardımcı olun !!!

  3. halil dedi ki:

    Benim oğlum 4yaşında doktor hemoroid dedi.
    Hem yaşı küçük hemde oğlum doğduğundan beri herzaman isal ama balğamlı yapıyor çoğunlukla kaşıntısı bazen var tuvaletten çıkınça hemen bakılırsa ğörünüyor hiç kanamadı.Çok üzğünüm oğlum çünkü çok küçük dayanamaz.Lütfen bana cevap yazınız.

  4. merhaba hocam bende büyük abdestimi yaparken parlak kan geliyor budurum beni tedirgin ediyor iki yıl önce jinekolok doktora danıştım cerrahi doktoruna git dedi ama utanıyorum tuvaletten çıktığımda kanama duruyor bu durum ayda yılda peş peşe başıma geliyor sonra kendiliğinden iyileşiyor doktora gitmeden kendim merhemlerle birşeyler yapabilirmiyim ne önerirsiniz cwp bekliyrum teşekkürler

  5. gizem dedi ki:

    merhaba.ben 22 yaşindayim.yaklaşık 5 ay once başladı bu rahatsizlik.rahat oturamiyordum,anüste ağrı ve şişkinlik vardı ve tabiki kaşıntı.büyük abdesti yaparken bi sorun yaşanmiyordum.sadece cok zorlayınca ağrı ve şişkinlik şiddetlnıyordu.ve çok gazım var,sürekli onu atiyorum.doktora gittigimde ,bana mukozanin yirtiği ve hemoroid olduğu soyledi.kolonoskopi yapıldı.sonra bana hap ve krem verdı.ama bu illaçlar pek yardımcı olmuyorlar bana.gazı hala çıkartyorum.sizce bu normalmi??ağrım arada sırada kendine hatırlatıyorlar.anüsten bi akıntı,yani nemlilik çıkıyor gazı atınca..şimdiden tesekkürler.hoşçakalın

  6. HACI İSPİRLİ dedi ki:

    anüste son bir son bir haftadir agrilar sitdetlendi oturamiyor ve yürümekte zorluk cekiyorum ancak kanama yok anüsü elledigimde agrinin kenarda oldugunu ve bir sertlik var ne yapmalıyım

  7. gazi dedi ki:

    Sayın hocam 43 yaşımdayım bende hemeroid var arada bir kaşıntı ve yılda bir kez kanama yapıyor fakat son 2 senedir bir akıntı başladı ya da ben öyle hissediyorum bu akıntı genelde gaz çıkarttıktan sonra oluyor ,bunun için ne yapmam gerekir. ilginiz için teşekkür ederim.

  8. kubura dedi ki:

    bende agrı vs yok yalnız tuvaletımı yaptıkan sonra bzen anusumden bısey cıkıo meme gıbı malesef cok zorlandıgımda bzen parmakla mudahele etmek zorudna kalıyordum ,bazende kanama oluyor zorlandıgında,bende hemoroıd varmıdır hocam sızce ,doktora gıtmekten utanıyroum bıyuzden cok ıhmal ettım

  9. koray dedi ki:

    sayın hocam 1 haftadır buyuk abdestime çıkarken sanki fındık yemiş çıkarken makat kısmını çizerek çıkar gibi dışarı çıkıyorum ve selpakta çok az bir kan lekesi oluyor dışarı çıkarken biraz canım yanıyor makat bölgemde sarkma filan oturamama agrı gibi hiçbir şikayetim yok bol bol su tüketmeye çalışıyorum bunun dışında önerebileceginiz bir şey olurmu cevabınızı bekliyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ederim

  10. anıl dedi ki:

    bn 18 yaşındayım uzun süredir anüüsten pembeye yakın renkte kan geliyo fakat son zamanlarad kabızlık yaşamamama rağmen tuvalet sırasında zorlanıyorum ardısıra kaşınma ve yanma oluyo bnm sorum acaba herkes hemoroid veya basurun etkisini kabızla birliktemi görüyo bnle aynı durumu yaşayan başka kimse varmı

  11. Merhaba,

    Ben 19 yasindayim.
    Yaklasik 1 aydir arada bir buyuk abdestimle birlikte kan geliyor.
    bu az da oluyor bazen 3,4 damlaya kadar cikiyor.
    Cok tedirginim.
    Doktora gittim bana tuvaleti kolaylastirmak icin ilac verdi ama yinede kanama durmadi..
    Ben hollandadayim ama turkiye gittigimde doktora gitcem ins.
    Fakat bu ne olabilir???

  12. emrah dedi ki:

    bu arada 20 yasındaym ve cevabınızı bekliyorm

  13. emrah dedi ki:

    hocam benim ayda 1 defa falan kanamam oluyo o da 3-4 damla bişey..acaba hemoroid miym yoksabaşka birşey mi var??

  14. XXX dedi ki:

    sayın, doktor bey bende büyük abdestimi yaparken bazen kan geliyor ve kısa bir süreliginede olsa yanma oluyor tuvalete sıksık çıkmama rağmen yinede kan geliyor bazen 23 yasındayım lütfen cvp yazın.

  15. gökhan demir dedi ki:

    sayın doktorum büyük abdestimi yapamıyorum her defasında elime kan geliyo ayrıca midem her şeyi eritmiyo nedeni nedir korkuyorum bağırsak kanserimiyim diye 26 yasındayım lütfen cvb yazınn

  16. levent dedi ki:

    merhaba uzun zamandır ara,ara kanama olurdu ama üç gündür makatta bi şişlik var oturunca rahatlıyorum ama ayağa kalkınca birkaç adımdan sonra yürüyemez duruma geliyorum çok ağrılarım var yardım bekliyorum teşekkür ederim

  17. Sibel dedi ki:

    Merhaba 29 yaşındayım 1 aydır anüsümde kaşıntı ve yumuşak ufak bir şişlik var büyük tuvaletime çıktıktan sonra bi süre iiçten çok tatlı bir kaşıntı oluyor acaba bu bir hemoroid belirtisimidir beni aydınlatırsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim…

  18. özge dedi ki:

    popomdan bir aydır sümüklü ve sümüksüz kakalı ve kakasız hem koyu hm açık renkde kan gliyor.sağ tarafımda karnımda ağrı var doktorum bir çare bulun bana:$

  19. ahmet dedi ki:

    popomun içinde şişlik var be kaşıntı yapıyor tırnagım kadar bir çıkıntı var ve sonra kendiliginden içeri giriyor sizce bir hemoroid belirtisimidir doktora görünmelimiyim … lütfen cevap verin

  20. Keremin babası dedi ki:

    3 hafta boyunca alkol aldım hergün istisnasız 2 bira içtim.Dün gece içtikten sonra bir de cinsel birlikteliğe girdim sonra çok oynamışım.Kafeye gittim bi de mercimek çorbası içtim yanımda küçük turşulardan yedim.Kahvaltıda da yanık tost yedim ve bugün tuvalette çok zorlndım sizce napayım?

  21. hüseyin dedi ki:

    yürüme zorluğu çekiyorum ayaklarımda ağrılar hissediyorum ve büyük abdestimi yaptıktan sonra sarkma oluyor ve tuvaletten çıktın sonra oturamıyorum ve midemde şişkinlik hissi ve sırt ağrısı başlıyor daha önce fitil şurup ve hap verildi kanama kesildi daha sonra bu ağrılar gene başladı kanama yok n e yapmayalıyım şimdiden cevabınız için teşekkür ederim yardımınız için

  22. keten dedi ki:

    Anal fistülüm vardı.Adana BAşkent Hastahanesinde daha önce hemoroıd ameliyatı olmuştum. Doktorum bir merhem yazdı.Oradaki bir eczane hazırladı..İçinde kalp ilacı varmış.Merhemi kullandım.şimdi ikinci kutuya başladım, ameliyata gerek kalmadan iyileştim. Hastaların büyük çoğu ameliyatsız iyileşiyormuş.Bu bilgiyi paylaşmak istedim.Saygılar.

  23. cihan kaplan dedi ki:

    16 yaşındayım anüste yanma vardı yerimde duramıyordum doktora gittim basur başlangıcı varmış hap ile fitil verdi ilaçlar bittiğinde kana oldu 2-3 hafta ağrı yoktu sonradan tuvaletimi yaptığım zaman çok ağrıyor doktora gitmeden fitil almalımıyım yoksa doktora gidip tedavimi olmalıyım.bu bağsur ilaç ile geçermi ve bu yaşta olması normalmi beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çok zor durumdayım iyi günler….

  24. anüste son bir aydir agrilarim vardi ancak son bir haftadir agrilar sitdedlendi oturamiyor ve yürümekte zorluk cekiyorum ancak kanama yok anüsü elledigimde agrinin kenarda oldugunu ve bir sertlik var doktora gittim fitil verdi baska bir doktora gitmelimiyim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir