Jump to content

Recommended Posts

Halam almış çocuklara hediye, 6+ yazıyor üzerinde, oynayabilirler mi bilmiyorum ama seneye oynarlar diye getirdi, henüz oyunu anlatırken bizimkiler başladılar oynamaya ve de keyif almaya :))) ben kaldırmasam başından kalkmayacaklar, şiddetle tavsiye ediyorum bizim yaş grubuna, beğendim smiley20.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süer'im bizde de onun daha büyük yaş gurubu olanından var :) Çok seviyorlar. Ama onda da kavga edecek bir şey mutlaka buluyorlar. ''Sen bulmadın, yok ben daha önce buldum vs''

Bilgine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zorlanıyorum valla o süre içinde bulmaya; aferin kuzucuklara smiley32.gifsmiley32.gif bir kum saati daha edinmeni tavsiye ederim; kavga malzemesi olarak kullanıldığından çabuk kayboluyor smiley2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

yok DD 9 tane karton var her yerine minik büyük değişik şekiller çizilmiş karman çorman, seçtiğin kartta gördüğün resmi veya yazan içerikli resimleri (mutfakta olan eşyalar, kelebekler, uzayda bulunan şeyler gibi tanımlar var bazıları kolay bazıları çok zor :)) attığın zar kadar bulmaya çalışıyorsun o karmaşanın içinden, gel bize oynayalım :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu oyunun 3+ olanı var. Alıp almamakta çok kararsız kaldım, oynarlar mı bu yaşta, yapabilirler mi?

başka kutu oyunları da gördüm oyuncakçıda. Önerebilecekleriniz, çocuklarınızın severek oynadıkları var mı?

Oyuncaklardan epey bir ayıklama yapacağım, arabalar, bebeklerden gına geldi, yetti gari :) Eee puzzle, oyun hamuru, kesme-biçme, boyama da bir yere kadar. Değişiklik istiyor yavrular da. Moonsand aldım bugün, Süer senden duymuştum. Aldım, inşallah severler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banucuğum, fare kapanı diye bi illet var, onu alma :))))

Kurana kadar saçlarım beyazladı, oyun da değilmiş zaten gendisi, alıp parayı doğrudan çöpe ataydım en azından daha az yorulurdum :)

 

Bizimkiler eşleştirme oyunlarını seviyorlar, angry bird oyunu var bi de onu.

 

accık param olsun Wee alıcam, hep beraber spor yapıcaz :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha bizde de var fare kapanı, aynen kurana kadar göbegim çatladı, hep bana kurduruyorlar zati bi halta da yaramıyo:(

bizimkiler Monopoly Jr. , bil bakalım ekstra, ve resimli domino, jenga falan daha çok eğleniyorlar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

şimdi bu resimlerdeki ifadeleri boş suratlara çizeceğiz. ama bi bakar mısınız şu suratlara.

kızgına bakın bi, hele şaşkına... bizim kızlar aynısını yapmaya çalıştıkça fenalık geçiriyorum..

göz yaşını çizemediği için ilkim ağladı da ağladı.. dedim ki mutsuza aşağı doğru sarkık ağız çizin, mutluya yukarı doğru, şaşkının ağzını yuvarlak yapın falan.. teferruata girmeyin diyorum, anlamıyorlar. sanki yapacaklarmış gibi..

 

biz böyle çiziyoruz da çiziyoruz. ahşap boyayıp duruyoruz, bunlar ne ara oyuncaklarla oynuyorlar acaba kreşte, evde de çok oyuncak yok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

yazdığınız oyunların çoğu vardı oyuncakçıda. Çok sağolun arkadaşlar, inceleyeceğim hepisini.

kızmabiradere benzer bir oyun vardı derginin verdiği, oynayamadık onu. Zar atıp o sayıda ilerleme fikrini kavrayamadılar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kreşten alıp parka gidişimizde dönerken boşuna ağlamıyorlarmış bebelerim. olgunlaşma enstitüsünden çıkıp oyuna girince, haklı olarak...

 

şaka bi yana güzel güzel de, sanki biraz fazla gibi geliyor bana..

Edited by hit.y

Share this post


Link to post
Share on other sites

onu diyorum ben de işte Banu, bana da fazla geldi..

 

kağıtlar ilk geldiğinde boş surattaki burunu ben ağız sandım, düşün. sadece göz çizeceğiz sandım. baktım yok burunmuş o.

 

ağızlar bi çeşit, gözler bir değişik. uğraşıp durdular da. baktım aktivite değil sinir harbi, bıraktırdım zorla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×