Jump to content
Sign in to follow this  
fer7770

KAFAYI YEDİM...

Recommended Posts

Kafayı yedim arkadaşlar, AKŞAM SAAT 20:45 BAŞROLLERDE: FERRİN DENİZ VE IRMAK kızlaradn biri kovalama oynamk istiyor zaten45 saat bunu oyna bıkmayacak :)) DİĞERİ Disney kartı ve dosyasını almış anne bunları1 den 145" e kadar sırala lütfen diyor hemde kartlardaki adları okuyacak mısıım... ikkside istekleri aynı anda olsun istiyor ŞİMDİİİİ ÖNERİLER: Ne yapardınız?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrocum, her ikisi de evde yapılacak bişi istediğine göre sıraya koyardım, önce birisiyle birazcık onun istediğini yapardım, sonra da diğerinin istediğini bir de tabi saatin geç olmasını bahane edip, süreleri iyice kısa tutardım bizdeki durum da! kızlardan biri dışarıya çıkıp gezmek, alışveriş yapmak ister. aynı anda diğeri evde oturmak ister!! hadi bakalım sen de bu işin içinden çık şimdi :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

başka ortak bir paydada buluşturmak da olabilir.vaktin ikisi içinde geç olduğunu ama alternatif oyunu 15 dk hep birlikte oynayabileceğini dile getirmek de diğer bir yol sanırım Edited by: SelimSima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşım bu benim en baştan beri yaşadığım bi sorun duuuuu şimdi yok çok şükür...biri basket oynayalım, diğeri kitap okuyalım, biri araba yarışı yapalım, diğeri resim yapalım vs vs...ben ikisiyle konuşup önce bununistediğini yapayım sonra senin...biraz itiraz edrdiler sonra ben ahtapot muyum hanginize yeteyim derdim hatta bi ara bana anne sen ahtapot anne misin diye sorarlardı  birine resim yapıp o resmini boyarken diğeriyle oynardım..yada ikisininde ortak severek oynadıkları doktorculuk, lego dizmece, faaliyet kitaplarından iki tane olmak kaydıyla tabi yapıştırarak boşluk doldurmaca vs oynardık...şimdi çok şükür ki kızım resmini kendi yapıyor, oğlumda arada bizim de katlılımızla basket oynuyor..artık ikiside eteklerimde değiller yani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misafir

ben olsam ortak bir oyun bulur kandırırdım.hadi kızlar diyee  heralde dicem çünkü o duruma gelmedim hocam gelince bilare yazarım size...ama kabaca öyle yapardım sanırım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla böyle durumda sıralamaya razı olmuyorlarsa bizdeki durum; ortak karar almaları doğrultusunda baskı uyguluyorum  (hain anne modeli!) ortak karar veremez veya ortak başka oyun seçemezlerse istedikleri kadar homurdanıp tepinebilirler... genelde kararlılığımı görünce de başka bir oyun seçiyorlar, veya ikna gücü yüksek olan diğerini ikna ediyor! :))) müzakere becerilerini geliştiriyorum çocukların fena mı??? :)))) aynen leyla gibi üzgünüm ikisini aynı anda yapamam, 10 tane elim yok ya diyorum. ama tabi bu bana yol su elektrik olarak günün birinde geri dönüyor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrinciğim bizde herşey sıra ile..şöyle ki, ikisi de ayrı bir şey mi istiyor? Sıra ile,önce (örnek vermiş olayım) Efe'nin istediği yapılıyor.. Diğeri sırasını bekliyor..Sonra Ege'nin istediği oluyor.. Başka bir seferde ise,önce Ege nin istediği oluyor..Efe sırasını bekliyor..Sonra Efe'nin istediği.. Bu sıralama ve öncelik hali devam ediyor..Hemde yıllardır :) Ve emin ol onlar asla sırasını kaçırmıyor Ferrinciğim.. Çünkü bizler ahtapot değiliz..Bazı durumlarda ikisininde aynı anda farklı isteklerine yetişmemiz mümkün değil arkadaşım..Onlar iki tane ama biz tek anneyiz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

cevabını tuttum hamide, güzelmiş:) bizimkilerde bazen gece uyumadan önce, onları anlatarak uydurduğum masallarda sadece yiğit'in yada sadece çınarın olduğu masalı istiyorlar, ama ben kardeşsiz bir hayatı öyle anlatıyorum ki tamam kardeşimiz de olsun diyorlar:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  valla böyle durumda sıralamaya razı olmuyorlarsa bizdeki durum; ortak karar almaları doğrultusunda baskı uyguluyorum (hain anne modeli!) ortak karar veremez veya ortak başka oyun seçemezlerse istedikleri kadar homurdanıp tepinebilirler... genelde kararlılığımı görünce de başka bir oyun seçiyorlar, veya ikna gücü yüksek olan diğerini ikna ediyor! :))) müzakere becerilerini geliştiriyorum çocukların fena mı??? :)))) aynen leyla gibi üzgünüm ikisini aynı anda yapamam, 10 tane elim yok ya diyorum. ama tabi bu bana yol su elektrik olarak günün birinde geri dönüyor... 

Emelle ayni model kullaniyoruz:))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikisi ayrı bişeyler istediğinde onlara "aranızda konuşun, anlaşın, bana kararınızı bildirin" diyorum :)) onların "konuşun, anlaşın" dan anladıkları kendi istediklerini birbirlerine bağırmak suretiyle söylemek oluyor :)) tabii, öyle edepsizlik yaptıklarında ikisinin istediğini de yapmayacağımı söylüyorum eni sonu anlaşıyorlar bi şekil :)) bazen de sıraya koyuyorum :)) ne bileyim işte banyodan kimin önce çıkacağı sırayla örneğin :)) bir sefer birisi, diğer sefer diğeri şekilnde :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biz iki erkek olduğumuz için belki de genelde aynı şeyleri yapıyoruz. Önemli olan birlikte oynamak sanırım, ne yaparsak zevk alıyoruz Anlaşamadığımız noktalarda oluyor ama hemen ortak bir karara bağlanıyor yoksa annesi onlarla oynamaz !...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×